Chillings - Reisverslag uit Sjanghai, China van Bente Brug - WaarBenJij.nu Chillings - Reisverslag uit Sjanghai, China van Bente Brug - WaarBenJij.nu

Chillings

Blijf op de hoogte en volg Bente

10 Juni 2014 | China, Sjanghai

Hoi hoi,


Het is weer eventjes geleden, maar dat kom omdat ik niet zo heel veel te zeggen heb. Alles wordt langzaam ‘normaal’. Er zijn geen speciale dingen gebeurd en ik ben heel druk geweest met mijn stage.

Voor mijn gevoel zit het avontuur er al bijna op. Over vijf weken komt Mart en dan is het werk en het campus leven afgelopen. Natuurlijk heb ik gigantisch veel zin in de mooie reis die we gaan maken en kan ik niet wachten om Mart weer te zien. Maar toch vind ik het jammer dat het einde er aan komt. Nog twee maanden en ik ben weer in Nederland.

Op dit moment zijn Mart en ik de reis aan het plannen. Die planning ziet er als volgt uit: Shanghai – Huangshan – Beijing – Xi’an – Jiuzhaigou – Chengdu – Shanghai. Als je deze plaatsen even opzoekt op google afbeeldingen krijg je een idee van de reis en wordt je ontzettend jaloers!

Verder ben ik hier nu lid van het vrouwen basketbal team School of International Education, heb ik mij ingeschreven als ambassadeur voor Chemie op het Saxion en ben ik mijn onderzoeksgroep en afstudeeropdracht voor het komende jaar aan het regelen.

Zoals je leest gaat het dus nog steeds goed met mij!


Groetjessss

  • 10 Juni 2014 - 20:41

    Hans:

    Moet als nieuwbakken ambassadrice van Chemie/Saxion er niet voor zorgen dat je de externe contacten onderhoud?! Dus retourtje rond de kerstdagen is daarmee bijna geregeld. Mooi hoor dat je dat doet.
    Ennuh als nieuwe tr/coach van dames1 vind ik dat je daar wel even flink moet werken aan je BB-skills en conditie he. Ojee moet nu ophouden. Mart stapt hier binnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bente

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 11003

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Shanghai, China

Landen bezocht: