No Time - Reisverslag uit Sjanghai, China van Bente Brug - WaarBenJij.nu No Time - Reisverslag uit Sjanghai, China van Bente Brug - WaarBenJij.nu

No Time

Blijf op de hoogte en volg Bente

03 Maart 2014 | China, Sjanghai

Hoi!

Voor mij waren het een paar fantastische dagen: veel nieuwe indrukken en andere mensen leren kennen, ik ben volop aan het werk met de stage opdracht en voor mijn gevoel ben ik al weken in Shanghai. In de tussen tijd heb ik gebasketbald en gebadmintond met mijn Chinese lab-buddies en ben ik met een van hen naar de film RoboCop geweest in 4D met Chinese ondertiteling. Verder heb ik al een beetje geproefd van het uitgaansleven samen met een paar andere exchange students.

Op het lab zijn ze erg aardig tegen en ze beginnen steeds meer Engels te praten (in ieder geval een poging tot). Ze vertellen me allerlei verhalen over tradities en sprookjes. Vandaag hebben ze ook voor Wisse een verjaardagsliedje gezongen tijdens het Skypen, in het Chinees natuurlijk!

Voor zover bevalt het mij prima. Deze week staat alweer helemaal volgepland met dingen. Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd voor mezelf. Ik begin me dus al aardig te settelen.

Nu ga ik Skypen met Martie, daarna een serie verder kijken om uiteindelijk halverwege die serie in slaap te vallen.

Doeidoei!

  • 03 Maart 2014 - 15:38

    Laurien:

    Vind ik leuk vind ik leuk vind ik leuk! Hoe is het uitgaan daar?

  • 04 Maart 2014 - 09:54

    :

    Jaaaa echt veel beter dan in Nederland. Het is natuurlijk allemaal massaal, maar echt wel heel vet!

  • 04 Maart 2014 - 22:45

    Alda Poell:

    Hoi Bente fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt daar. Wij blijven je volgen en kijken alweer uit naar een volgend verslag en foto's natuurlijk. Heel veel succes daar.

  • 05 Maart 2014 - 21:56

    Oma En Opa:

    Bente geweldig om je reisverslag te lezen ,we horen nu meer van je dan anders .liefs oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bente

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 10986

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 15 Augustus 2014

Shanghai, China

Landen bezocht: